Клієнтам
Порядок та умови консультування клієнта
Отримати консультацію можна за найбільш зручним форматом із запропонованих:
-
Особиста зустріч
-
Телефонна консультація
-
Онлайн-консультація
Особиста зустріч
Зустріч із продавцем особисто в офісі або у зручному для клієнта місці. Це дозволяє докладно обговорити потреби клієнта, відповісти на всі запитання та надати індивідуальні рекомендації. Особиста зустріч є найефективнішою формою надання консультації.
Телефонна консультація
Це зручний спосіб для обговорення деталей страхового продукту та надання відповідей на запитання клієнта, при цьому клієнт може звертатись до продавця не виходячи з дому. Даний вид консультацій може бути поєднаний з іншими формами консультацій, зокрема з використанням відеоконференції чи надсилання документації на електронну пошту.
Онлайн консультація
Дана консультація може включати в себе відправку інформаційних матеріалів, презентацій та пропозицій з розрахунками клієнтам на електронну пошту або використання технологій для проведення консультацій в онлайн-режимі. Клієнти можуть також ставити питання та отримувати відповіді через електронний зв'язок
Структура консультації включає в себе:
-
Визначення потреб та вимог клієнта у страхуванні
-
Аналіз та рекомендації щодо вибору оптимального страхового продукту
-
Вигоди та обмеження страхового продукту
-
Фінансовий аналіз/деталізація обраного страхового продукту
-
Поради та відповіді на запитання клієнта
-
Оформлення програми, збір пакету документів
Інформацію щодо місцезнаходження Компанії, актуальні номери телефонів/електронну пошту та інформацію про режими роботи можна переглянути за посиланням: https://www.kniazha-life.com.ua/contacts
У випадку зацікавленості в отриманні консультації зв'яжіться із нами.